Populära inlägg

torsdag 9 juni 2016

Throwback - Länklista

Hej på er, och glad sommar! Idag tänkte jag att jag kunde göra ett throwback inlägg. Här nedanför har jag länkat några av mina mest populäraste inlägg. Vissa av dom är nyare medans andra är från längre tillbaka. Tanken med detta var bl.a. för att om det är någon ny besökare här på bloggen, först och främst: Välkommen hit! Vad roligt att just du hittade hit:D Om du har kommit så här pass långt, så finns några inlägg här nedanför som du kan kolla på om du är intresserad.
Eller om det är en läsare som har varit med ett tag som läser detta, så får du gärna läsa några av dom här inläggen igen om du känner för det;)



Mitt första blogginlägg här på bloggen hittar ni här


Mitt blogginlägg om blyghet hittar ni här


Mitt blogginlägg om nedstämdhet hittar ni här


Mitt blogginlägg om "Det här visste ni inte om mig" hittar ni här


Mitt blogginlägg om "4 av mina favorit outfits" hittar ni här






/ Nerdy Geek Gurl









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar