Populära inlägg

måndag 6 juni 2016

Vilken trevlig dag!

Hej allihopa, och glad nationaldag eller vad man ska säga! Idag har än så länge varit ganska trevlig. På förmiddagen idag, åkte jag och pappa in och köpte prinsessbakelse till fikat. Vi köpte också två liter jordgubbar:D

Samtidigt som vi var och handlade , köpte jag även ett nytt läppstift i en typ shock rosa färg. Och ett nagellack i typ en blå matt färg, som var jättefin. 


När vi kom hem fixade jag till bakelserna lite med jordgubbar, det blev riktigt gott! 
Sedan åkte jag, pappa och min lillasyster in till stan där vi åt på glassbåten. Jag tog en bägare med en oreo och en melon kula. Det var så gott:) 



På hemvägen köpte vi en slush också, så ja. Det har varit en trevlig dag.
Hoppas ni får en fortsatt trevlig dag! 




OBS! På lördag eller söndag kommer det ut ett riktigt roligt inlägg. Kram på er så länge♡

/ Nerdy Geek Gurl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar