Populära inlägg

söndag 29 maj 2016

4 av mina favorit outfits

Hej! Idag tänkte jag testa något nytt.
Här har ni 4 av mina favorit outfits. Jag använder dom ganska ofta fast med lite olika accessoarer. Enjoy!
          
En vit blus med röd lila mönster, till detta matchar jag ett par blå jeans.


Men även med ett av mina favorit halsband



Har har jag en vit blus med samma blå jeans.

Med detta matchar jag med ett silver berlock hjärta(halsband) och ett armband med olika berlocker.

Har har jag en röd topp som jag matchar med ett par svarta byxor, men också med mitt klockhalsband (igen). Här har jag också ett svart glittrigt smalt skärp som jag har runt midjan.




Och för sista outfiten har jag en grön väst/kofta, en vit topp och ett par blå jeans shorts. Återigen använder jag mitt favvis smycke.



Japp här har ni det då! Hoppas ni tyckte om det. Vill ni ha mer sådant här, eller? Kommentera gärna!:D


/ Nerdy Geek Gurl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar