Populära inlägg

måndag 13 juni 2016

Oj vilket kort inlägg

Hej på er! Idag var det min första arbetsdag. Jag var helt död när jag steg upp imorse. Jag steg liksom upp lika tidigt som när de är skola, det var lite segt. 

När jag kom dit hälsade dom mig välkomna. Sedan fick jag mina sysslor. Det var lite jobbigt (men det är bara bra att ställas inför lite utmaningar). Men i övrigt gick det bra. Jag fick sluta vid halv ett, så det var skönt. Imorgon däremot jobbar jag till 4, så det blir väl lite annorlunda. 


Just nu så slappar jag bara framför TV:n med ett avsnitt av Friends. 

Oj vad detta inlägg blev kort och tråkigt, förlåt men jag har inget speciellt att skriva om idag. Men vi hörs och hoppas ni får en fortsatt trevlig dag! 









/ Nerdy Geek Gurl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar