Populära inlägg

söndag 1 maj 2016

Då var det dansshow igen då!

Halloj alla fina små människor! (nämen gud, det där lät bara lite för mycket XD) Nej allvarligt talat, hej på er! Hoppas att ni hade en trevlig Valborg igår. Själv gjorde man ju inte så där himla mycket direkt. Var hemma och tittade på "a Princess Diarie" det var ett bra tag sedan jag såg den så jag kände att det kunde vara dags att titta på den igen. Så det var väl lite trevligt. Mamma och pappa kom hem vid tjugo över nio ungefär. Då åt vi en efterrätt som mamma hade gjort. Hon hade prövat ni vet den där italienska efterrätten, Tiramisu. Det var första gången jag smakade och det var riktigt gott, dock väldigt mättande men gott!
Under resten av kvällen tittade vi på TV och hade en allmänt trevlig kväll.

Den här veckan som kommer nu, kommer jag att ha fullt upp. Kommer inte ihåg om jag har berättat att jag dansar. Jag har dansat sedan jag var 10 år, men nu har vi då dansshow på fredag och lördag! Det ska som vanligt bli kul, men pirrigt. Imorgon har vi scenrep efter skolan, då gäller det att komma ihåg alla steg och sina platser:) På torsdagen är vi ju lediga (vilket troligtvis ni också är, i med att det är kristi-himmelfärds-helgen) så på eftermiddagen kommer vi ha genrepet. Det blir det sista innan själva showen :o Sen är det show!! Det är alltid lika pirrigt att gå upp och ställa sig på scenen, men det brukar sedan bytas ut mot glädje istället. Tydligen är fredagsshowen redan helt slutsåld! Visserligen brukar det vara fullpackat på fredagkvällen, på lördagen brukar det också vara fullt men dock inte lika mycket. Men i alla fall, det får gå som det går!

Vi hörs! :)

/ Nerdy Geek Gurl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar