Populära inlägg

söndag 8 maj 2016

Sommartider hej hej!!

Hej allihopa! Äntligen börjar det märkas att det håller på att bli sommar! De senaste dagarna har varit så sköna, man har liksom kunnat gå utan jacka och gått i tunnare kläder. Det har varit så skönt nu när den efterlängtade värmen äntligen kommit. Jag menar det är ju faktiskt Maj och det ända vi har sett tills nu är grå moln och kallt ute hela tiden. Så därför blir i alla fall jag väldigt glad när solen äntligen kommer och lyser upp vårt grå kalla land. Jag vet inte hur det har varit i resten av landet, men hoppas att ni har haft det lika gött som vi har haft det här. 



Tidigare i veckan, gick jag och mina kompisar ner till glassbåten som äntligen har öppnat för säsongen. Det var så sjukt härligt att sitta där i värmen vid hamnen med sina vänner och bara njuta av glass. Dessutom är dom på vår glassbåt så sjukt generösa, för om man beställer två kulor glass så får man fyra istället och så vidare. Så då tycker faktiskt jag att 33 kr är lagom mycket för två glasskulor (om man dessutom får fyra istället för två). 
Som ni ser på bilden här ovanför valde jag oreo och regnbåge. De är så sjukt goda!! 



Vi fick även besök av en and som tålmodigt och envist satt bredvid vårt bord och hoppades på att få sig en smakbit. Den var så söt! Jag tycker ankor är så söta, och dom låter så himla roligt också XD. Sedan kom det även en och annan gråsparv, fast dom var inte likna trogna väntare som anden;)




Det var en så himla härlig dag! Hoppas verkligen att den här värmen håller i sig nu, så att det inte skiftar om till regn när man minst anar det. 

Ha en fortsatt trevlig söndag allihopa, så hörs vi snart igen! :D


/ Nerdy Geek Gurl 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar