Populära inlägg

måndag 30 maj 2016

Mina topp 4 favorit TV-serier

Godmorgon allihopa! Idag for min lillasyster iväg på klassresa. Hennes klass ska till Göteborg, så senare idag ska dom gå på Liseberg. Så hon kommer nog att få det roligt.

Hur som helst, idag tänkte jag prata med er om TV-serier. Vi alla har någon eller några TV-serier som vi älskar och kan titta på flera gånger i streck. Här är en lista på mina favoriter:


  • How I Met Your Mother

Det här är en av mina absoluta favoriter. Jag vet att dom egentligen har spelat in alla säsonger, men det är kul att titta på alla säsonger igen XD. 



  • Modern Family


Också en av mina favoriter. Jag känner liksom igen mig så väl i en del av karaktärerna. 



  • The Big Bang Theory 

Den här serien är så himla bra! Jag själv är ju en nörd, så jag tycker att detta är så himla kul. När dom hade det där Star Wars avsnittet, alltså jag fangirlade typ ihjäl mig haha. 


  • Friends

En riktig klassiker. Jag vet att många älskar den här serien, och jag är en av dom.


  • The Simpsons

Precis som med Friends, så är denna en klassiker. Jag har kollat på Simpsons sedan jag var typ 8. Det blir aldrig gammalt. 






Så där! Där har ni det, mina absoluta favorit TV-serier. Håller ni med, eller tycker ni att jag har missat något?






/ Nerdy Geek Gurl





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar