Populära inlägg

fredag 13 maj 2016

5 tankar som tjejer har

Tankar är något som poppar upp i våra huvuden hela tiden. Ibland är det helt vanliga tankar som "Hm, vad ska jag ha till lunch idag?", men oftast är det rätt underliga tankar som kommer upp i huvudet.

Här är några tankar som tjejer har tänkt på minst en gång (detta är saker som jag själv som tjej har upplevt, så alla tjejer kanske inte ha tänkt så här. OBS! En del av dom här sakerna kan gälla killar också) :


  • "Ser jag tjock ut i den här tröjan? Kommer andra också att tycka det?"

  • "Han tittade på mig, en av skolans snyggaste killar tittade på mig! Betyder det något, tycker han att jag är snygg? Borde jag gå bort och prata med honom? Eller vänta, var det verkligen mig han tittade på...?"

  • "Är det mina skor som låter så där? Typiskt det är mina. Dom låter ju jättemycket! Undrar om det låter mindre om jag går så här istället? Är det bara jag eller tittar alla på mig just nu?

  • (på en buss)"Stirrar den där personen på mig, eller tittar han/hon bara ut genom fönstret? Vågar inte titta efter..."

  • "Åh vad han är snygg! Tänk om vi hade varit tillsammans...undrar hur det hade känts om han kysste mig..? Om han bara kunde se mig...Fan, han såg mig!!! Titta åt ett annat håll, låtsas som om du inte stirrade!"



Hoppas att ni tyckte detta var lite kul. Stämmer någon av dom här in på dig? Kommentera gärna:) Annars hörs vi!



/ Nerdy Geek Gurl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar