Populära inlägg

fredag 1 juli 2016

5 somriga outfits

Hej igen! Hoppas att ni har haft ett härligt sommarlov än så länge. I detta inlägg tänkte jag gör ett till outfits inlägg, för förra gången jag gjorde det blev det uppskattat. Så här kommer några av mina favorit sommar outfits: 


Först ut har vi då en hallonröd klänning. Den är väldigt enkel, men med dom rätta accessoarerna blir det en söt sommar outfit. Själv har jag valt att kombinera klänningen med en enkel jeansjacka.



Som smycke till detta har jag valt att ta ett kort men stort guldfärgat halsband, i form av ett lejon. Jag tycker att halsbandet är så himla fancy! Jag hittade det faktiskt i en second hand butik, perfekt om man har en klänning eller topp med lite bred urringning. 



Till nästa outfit har jag en söt blå klänning med små vita prickar. Jag älskar den här klänningen! Modellen är så himla fin, för den sitter så fint och den funkar både som vardags och finklänning.


Till denna har jag valt att ta ett lite "surfar" inspirerat halsband. Det är ett kort halsband, men jag tycker att det är väldigt gulligt och passar bra till sommaren. 



Den tredje outfiten är ett blommigt linne med boxarrygg. Det är även kortare framtill. Till linnet har jag ett par blå jeans shorts. (OBS! linne ser mycket större ut än vad det är i bilden, bara så ni vet ;)


Det jag använder som smycken till detta är: ett enkelt silverfärgat armband och ett par rockabilly inspirerade örhängen, som dessutom ser ut som vinylskivor. 



Här har jag valt ett grått linne med ett blommigt kors på, och ett par knälånga jeans.


Till detta har jag ett par långa örhängen med färgglada stenar på och ett silverfärgat armband.



På den sista outfiten har jag valt att ta en koral färgad topp som jag dessutom har knutit längst ner. Till detta har jag återigen dom knälånga jeansen. 


Som smycken till detta har jag ett långt ugglehalsband och ett par löv örhängen. (på ärmarna på tröjan sitter det även små stenar. Söt dekoration tycker jag)




Så där ja! Jag är ju ingen modebloggare eller så, men jag gjorde detta mest som en kul grej. Så hoppas att ni gillade det:)

/ Nerdy Geek Gurl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar