Populära inlägg

söndag 10 juli 2016

∞ Nail Art galleri ∞

Hej på er! Det här blir det sista inlägget på några dagar, för att jag kommer inte att ha tid (men det kommer att komma ett stort och roligt inlägg om det på antingen lördag eller söndag). 

Idag tänkte jag i alla fall dela med mig av några av mina nail art designs! Som ni kanske vet älskar jag att måla naglarna, så här kommer några bilder på en del av mina kreationer. Om ni vill veta hur jag gjorde dom, kommentera då gärna så kan jag göra ett inlägg på det om ni vill;) 


∞ Pink access manicure ∞
∞ Dot manicure ∞ 
∞ Icy blue manicure ∞
∞ Pink ombre manicure ∞
∞ Stormtrooper manicure ∞

Denna nail art gjorde jag för Star Wars premiären förra året.
∞ Cherry blossom manicure ∞

/ Nerdy Geek Gurl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar