Populära inlägg

torsdag 17 mars 2016

Tandläkarbesök...

Hallå igen! Idag är jag riktigt nervös, för att om ungefär en timme så ska jag dra ut en till tand. Det är nämligen så att jag ska få tandställning! Det var tydligen så att jag hade det alldeles för trångt i min mun, så min tandläkare tyckte att jag behövde dra ut fyra tänder. Jag själv ser väl inte jätte ljust på detta. Jag menar innan tandställningen är på plats, så kommer jag ha fyra stora tydliga hål i munnen. Vilket inte kommer att se klokt ut XD. Att tugga blir väl också en utmaning speciellt sen när jag har fått in tandställningen också. Men jaja, jag ska väl inte klaga. Det finns betydligt mer allvarliga saker att vara orolig för här i världen.

Idag är också en studiedag. Jag tycker alltid att det kan vara skönt med en ledig dag sådär mitt i veckan ibland. Man får andas ut lite mellan alla prov och annat. Nästa vecka har vi dessutom matteprov. Matte är verkligen heller inte mitt starkaste ämne, så det är väl bara att försöka att plugga så gott det går antar jag.

Nej nu har jag inte tid att skriva längre, måste göra mig färdig för tandläkaren. Ha en fortsatt trevlig dag allihopa!:)


/ Nerdy Geek Gurl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar