Populära inlägg

fredag 18 mars 2016

Dumma gummiband!

God förmiddag! Igår var jag ju hos tandläkaren för att dra ut en tand. Det gick väl helt okej, men sen skulle dom tydligen sätta in typ blå små gummiband mellan tänderna också. Så nu har jag två gummiband på var sida både uppe och nere. Till en början kändes det väl helt okej efteråt, men när jag hade kommit hem började det göra ont. Riktigt ont. Det värkte i hela munnen. Dessutom fick jag inte heller äta på typ två timmar framåt heller.
Det slutade med att jag fick gå och lägga mig en stund, med en ispåse mot kinden.

Efter ungefär två timmar av lidande, fick jag äntligen äta igen. Smärtan hade lagt sig en aning då, som tur var. Jag åt lite glass också för att lindra det lilla som var kvar. Under resten av dagen var det ändå ganska lugnt.

Efter att jag hade gått och lagt mig, sov jag i kanske fem timmar (jag gick och la mig typ tolv, och jag hade dessutom sovmorgon dagen efter. Så det var bara lite irriterande när jag vaknade ungefär tjugo över fem.), sen vaknade jag för att hela underkäken värkte så sjukt mycket. Det var verkligen en sådan smärta som är omöjlig att ignorera. Jag försökte verkligen att somna om, men det gick inte. Så jag läste dom sista timmarna innan jag gick ner för att göra mig i ordning.

Jag vet inte om ni tycker att detta är intressant att läsa om, men jag kommer att fortsätta att uppdatera om detta lite då och då;) Ha en fortsatt trevlig dag allihopa!:D

/ Nerdy Geek Gurl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar