Populära inlägg

tisdag 5 april 2016

Stressad!!


Hallå! Sen Glad Påsk på er!
Jag vet inte hur ni känner, men jag hade i alla fall väldigt svårt att komma ur sängen imorse. Lovet har gått så snabbt, så jag var inte redo att börja i skolan igen.

Hur mår ni? Har ni haft ett bra lov/ledighet? Jag själv har inte gjort så mycket, har mest varit hemma och tittat på film och varit med kompisar. Däremot har jag testat att spela lazerdome för första gången. Jag och ett gäng vänner var och spelade, det var riktigt kul. Visserligen var jag inte vidare bra, men jag hade i alla fall kul. Jag kände mig som om jag var med i typ ett TV-spel eller liknande XD, när man smög runt där i mörkret på jakt efter motståndarna.
Hur som helst, annars har inte mycket hänt.

Igår fyllde min mamma år, så då firade vi ju så klart henne. Jag hade köpt en ny temugg till henne (hon älskar te) + ett nytt te som smakar typ körsbär. Det luktade väldigt gott, jag tror att hon tyckte om det. Så det var bra.

Vad händer annars, jo jag är typ skit stressad över skolan just nu. Imorgon så har vi en muntlig presentation (enskild) om andra världskriget. Jag ska prata om Pearl Harbor. Jag har min powerpoint färdig, men jag är ändå jättenervös. Vi ska prata i ungefär 10 minuter var, jag kommer säkerligen bara komma upp i 5...
Sedan har vi naturkunskaps prov nästa vecka, vi har läst om olika energikällor bl.a. Det är inte så intressant, men jag kan det ändå rätt hyfsat. Om två veckor har vi historia prov, om andra världskriget. Det är däremot lite svårare, i med att det är ett så pass brett ämne. Vi får helt enkelt hoppas att allt går bra. Men tills det är över, kommer jag troligtvis att stressa ihjäl mig, men det löser väl sig.

/ Nerdy Geek Gurl 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar