Populära inlägg

fredag 15 april 2016

Tandställning och sjukling

Hallå igen! Igår fick jag hela den sista biten av min tandställning insatt. Så nu har jag räls över hela överkäken. Det känns väldigt udda, dessutom skaver det lite när jag öppnar munnen. Sen så är det ju det här med att äta, det är verkligen jätte komplicerat. Det fastnar mat hela tiden, vilket inte ser så trevligt ut. Man skulle egentligen ha med sig en tandborste hela tiden, för att det inte skulle fastna något XD. Nu i början har jag bara en tunn ståltråd i munnen, men sen kommer den att bli tjockare! Det spänner liksom redan i munnen, tänk då bara när dom tar till en tjockare tråd (min smärttröskel verkar dessvärre inte vara särskilt hög heller, så då får jag ännu ondare).

Ovanpå allt detta, så har jag dessutom gått och blivit sjuk! Jag började att känna mig hängig igår eftermiddag. När jag vakande vid åtta tiden idag, hade jag 38.03 °c. Så det blev ingen skola för mig idag. Jag har haft ont i hela kroppen och i huvudet, så idag har inte varit den bästa dagen i mitt liv. För att göra det ännu värre, så missar jag dessutom ett biobesök som jag skulle gå på med min bästa vän. Vi skulle ha sett den där nya Djungelboken på bio. Vi hade bokat platser redan en vecka i förväg, och sen så klart händer det här. Lite irriterande, jag hade verkligen sett fram emot den där filmen, många bra skådespelare är med och spelar. Två av dom är riktigt klassiska skådespelare: Bill Murray (har spelat i bl.a. Ghostbusters) och Christopher Walken (Hairspray bl.a.)
Men nåja den kommer ju ut på DVD/blue-ray om ett tag, så man får väl vänta då:)


/ Nerdy Geek Gurl

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar